De meeste bedrijven denken toch weer aan het naar buiten treden qua promotie waarbij de inzet van een media een cruciale rol speelt. Meestal wordt dit intern bij een marketing- of communicatiefunctie gedaan of uitbesteed aan een mediabureau. Wellicht speelt dit maar op projectbasis voor een variabel aantal uur en wil je dit niet tegen te hoge kosten geregeld hebben.

Dus waarom niet kiezen voor een freelancer op dit vlak? Met een groot netwerk en veel ervaring op dit vlak verdien ik mezelf makkelijk terug en betaal je alleen als er een campagne wordt ingezet. Je zit dus nergens aan vast. Ideaal in deze periode…

Zo kan een project bv zijn:

  • Hulp met het opzetten van een outdoor campagne in een regio of provincie
  • Sparren over een radio- en printcampagne
  • Plannen van een online campagne op social media en google
  • Begeleiden van een TV campagne

Dit doe ik inmiddels voor klanten als Bloomon, Phonak, Linden-IT, Uitzendbureau 65+, MSD Animal Health, Zorgwerk en vele anderen.

Vrijblijvend een keer sparren hierover? Ik hoor het graag.

Ik heb hele scherpe prijsafspraken met: