Gedetailleerde analyses opvragen voor je mediacampagne? Maar dan moet je toch bij een groot mediabureau zijn?
Onzin! Tegenwoordig willen bedrijven aandacht, 24/7 service en een partner die kritisch meekijkt met hun plannen. Waar krijg je dit nu beter dan bij een klein en ervaren mediapartner die ook deze werkzaamheden kan uitvoeren?
4 voordelen om met hun samen te werken:
1. De systemen om analyses op uit te draaien zijn de afgelopen jaren veel toegankelijker geworden voor kleinere bedrijven en dus makkelijker in te zien.
2. Naast de kennis van de markt, verdienen zij zich tevens makkelijker terug vanwege lage overheadkosten.
3. Marketeers willen geen allround creatieveling of allround bureaus. Ze willen specialisten. Ze willen in kunnen tappen op een netwerk van gespecialiseerde zelfstandigen.
4. Je krijgt één ervaren aanspreekpunt voor alle zaken in plaats van dat dit door meerdere afdelingen moet worden opgepakt wat de kans op miscommunicatie vergroot.
Kortom, waar kies jij voor als organisatie? Sparren of meer informatie, laat het ons weten!