Media Werkt nieuws

Bij Mediawerkt blijven we altijd op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen in de mediawereld die relevant zijn voor onze relaties. Hieronder treft u onze laatste nieuws aan. 

17-01-2020

Gratis tips & tricks in de mediawereld

Door William Gilijamse

 

 

 

 

Zoals beloofd wil ik elke maand een aantal keer een thema met tips & tricks bespreken in de mediawereld en is het thema deze maand ‘’ Outdoor ‘’.

Outdoor is erg geschikt om meer zichtbaarheid te creëren en is met name snelwegreclame erg geschikt hiervoor. Via grote snelwegmasten ( vanaf ca. 100m2 ) kun je impact creëren en is dit een perfecte manier om je boodschap te laten zien en snel naamsbekendheid op te bouwen. Het wordt alsmaar drukker op de snelwegen, dus een ideale manier om de grote massa te bereiken.

Deze week is de nieuwe campagne van Uitzendbureau 65plus gestart en hebben we tezamen een mooie duidelijke uiting gekozen qua kleuren en grootte van de letters. Een veelvoorkomende valkuil met uitingen is dat er teveel op de borden staat of te kleine letters waardoor het te druk is of niet leesbaar. Dit moet je absoluut niet doen en gelden er 3 simpele tips & tricks die ik altijd hanteer als ik advies hierover geef. ‘’Keep it simple’’ , ‘’Val op’’ en ‘’ Alles zo groot mogelijk’’.

Hierbij moet je bedenken dat de masten op een afstand staan en je maar een split seconde hebt om de aandacht van de automobilist te pakken. Het moet dus in 1 moment duidelijk zijn waarover je boodschap gaat. Als je dit goed doet, haal je het maximale effect eruit en zie je dit terug in de resultaten.

Meer hierover weten of andere cases horen? Let me know!

Delen op: